2 dagar kvar..

Kan inte förstå det jag.. Två dagar kvar.. Ingen snö.. Knappt några julkänslor alls.. Tänka om det kunde vara så som det var när man var liten... Massa snö.. Massor av pirr i magen redan flera dagar innan julafton.. Men neii da... Bara julstök och krångel... Uschimejj... Har iaf bebis som gör det bättre..
Idag blire att städa huset nu medans far å mor e å julhandlar.. Bebis kommer och hämtar mej sedan så ska vi till Katy å hjälpa henne med julstöket.. Kom ihåg hennes julklapp!!! Sover där inatt.. Bebis ska ju jobba imorgon så pappa kommer å hämtar mejj så ska vi hämta ut bilderna med så lillebror och jag får pyssla ihop de imorgon kväll.. Ska bli så roligt att se resultaten nu när jag valde att följa med baby te karlstad ist för att välja ut bilderna.. Tur att man kan lite på lillebror..:)
Nu kom ja ju på flera saker ja glömt göra med mitt bland allt stök..! Gah!!:@ Bosses julklapp som ja skulle lämnat igår.. Alla bebises julklappar som jag lovat att hjälpa han slå in.. Blommorna som jag skulle köpt..... Ahh.. Denna dagen blir bara bättre och bättre för min del.. Lika bra att sätta igång me allt så man får något gjort..

Goood Juul på er alla..:)

Du är mitt allt, Eric..


Klippa lugg..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0