Julstök...

Ja, vad ska man säga.. Det är mycket nu.. Pynta här, klä gran där, städa där.. Ingen ro någonstans.. Men mitt upp i allt så känns allt väldigt bra.. Lillebror, jag och pappa ska snart ta en tripp te skogen å fixa granen..:D Mys mys.. Handla allt mat som ska handlas.. Städa å pynta lite.. Vänta på att älsklingen ska vara klar me sitt julstök så han kan komma till mej..!! Duscha, göra meii iordning å sen åka hem te bebis tror jag.. Ska hjälpa han me alla julklapparna.. Älskar att slå in julklappar..:D Jaeejj..^^ Hade en riktig mysdag igår.. Va å handlade i karlstad.. Gick upp 8 duktiga som vi e älskling å jag.. Var i karlstad te 2 typ.. Åkte hem.. Träffade mamma en sväng.. Handlade lite mat å sen hem te bebis.. Ja å bosse lagade maten medans bebis försökte fixa till ljudet på tven.. Mat, mys, tv, promenad, mera mys, mera tv å sen sängen.. En väldigt trevlig dag..:D Mera såna.. Sen snackade vi på att åka färja nån hälj längre fram.. Han frågade också om jag kanske ville med te London me han, Andrea å Christian.. Fatta.. LONDON!! Men är ett tag kvar så mycket kan hända innan dess.. Men skulle vara bra mysigt alltså..:)
Nee nu blire ombyte för meii å sen en skogspromenad.. Sökandet efter gran börjar... NU!!

Älskar dejj hjärtat! Du är mitt allt!


Saknar deii smööla..:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0