Juuuuullooooov..:)

Sitter med nattis i datasalen å bara sitter.. ska strax gå å ha hundlektion ijjen... Bara längtar att få komma hem till älklingen.. blir bara massa mys idag så har han lovat att hjälpa mejj med lite inlämningar som jag skulle haft in igår och för 2 veckor sen.. måste göra..^^^pappa å lillebror kommer vid 2 å hämtar mejj.. Blir nog säffle å kolla in erics julklapp..:) veti fan vad jag ska handla... han är ju värd det finaste men vad e de...?

jaja... blir att gå tillbaka te sal 3 nu å lyssna på pia när hon skäller som en chiuaua.. Riktig begåvning e ho..^^

Älskar dejj eric..<3

Kommentarer
Postat av: Milla

Hejje ;P Kolla min blogg också, länkar till din blogg hos mig =) Puss milla

2008-12-19 @ 15:33:49
URL: http://positionmilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0